LA SÍNDRIA, UN ALIMENT PELS MÚSCULS

És molt beneficiós per l’esportista prendre una mica de síndria abans de fer esport. Amb una gran quantitat d’aigua, la síndria és un aliment sa que prenem en èpoques caloroses. Ofereix molts beneficis perquè al comptar amb citrul·lina bé abans o després de l’entrenament afavoreix una recuperació més ràpida dels músculs.
Quan parlem de citrul·lina ens referim a un aminoàcid que les cèl·lules intestinals absorbeixen de forma més fàcil que ho fem d’altra manera.
En aquest sentit, així ho informa un estudi fet per la Universitat Politècnica de Cartagena. I, per tant, s’estableix que és un aliment favorable per tota la població, però especialment pels esportistes. Així, també pot ajudar a reduir el dolor que apareix en certs músculs quan fem exercici.
Antioxidants
La síndria també té licopè, un antioxidant que és el que li dona aquest particular color vermell, d’igual manera que tenen altres aliments com el tomàquet.
Beneficis de la síndria
Gran quantitat d’aigua: És una fruita realment saborosa i refrescant, i aporta quasi un 90% d’aigua, de manera que és una de les millors formes d’hidratar-nos en els mesos de més calor.
Bona aportació de vitamines: Entre els seus nutrients destaca la seva important aportació de minerals i vitamines. Per exemple, aporta vitamines A, B, i C. I entre els minerals està el magnesi, el manganès, el potassi, el ferro i el fòsfor, a més de fibra, antioxidants i àcid fòlic.
Ajuda a aprimar-se: Per aquelles persones que vulguin aprimar-se i mantenir el seu estat físic i el seu pes estables, la síndria va perfecta. No només per la fibra, que regula i controla el sistema digestiu, sinó perquè no té greix i és una fruita baixa en calories. Porta sucre com moltes fruites, però en menor mesura que altre tipus de fruites.
Per tota la família: Quan comença la calor, aquesta fruita ajuda a combatre’l, a hidratar-nos i és versàtil a la cuina perquè sol agradar a tota la família.